Skip to content

Vaak gestelde vragen

Hieronder vind je enkele vaak gestelde vragen over Support 365.
Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Contacteer ons.

We willen je graag onbeperkt IT-beheer bieden aan een voordelige prijs. Daarom is het nodig dat we vooraf eenmalig de bestaande IT stabiliseren. Zijn er vandaag storingen, is de omgeving onveilig of onstabiel? Dan zullen we eerst deze problemen aanpakken.
Bij een traditionele ‘uurtje factuurtje’ dienstverlening weet je niet hoeveel je IT-factuur volgende maand zal bedragen. Loop je tegen een probleem aan en heb je daarvoor ondersteuning nodig? Dan zal je daarvoor extra moeten betalen. Dat zorgt ervoor dat medewerkers vaak eerst zelf proberen om problemen op te lossen, wat zorgt voor tijdverlies en frustraties. Die onzekerheid is voor al onze klanten reden nr 1 om niet meer terug te gaan naar een traditionele IT-dienstverlening.

We bieden, afhankelijk van je noden, 3 verschillende support365 pakketten aan. Deze starten vanaf 40€ per maand. Er zullen inderdaad maanden zijn dat je minder IT-ondersteuning nodig hebt, maar achter de schermen gebeurt er nog veel meer.

  • We zitten elk kwartaal met jou samen om de ontwikkelingen en opportuniteiten te bespreken
  • We investeren in de beste technologieën (bijvoorbeeld software  voor monitoring, backup & disaster recovery)
  • We investeren in de training van onze mensen zodat zij jou altijd optimaal kunnen bijstaan

Die berekening maken we graag samen met jou. We hebben niet de ambitie om de goedkoopste te zijn (dat zou onze kwaliteit in het gedrang brengen) maar we zijn ervan overtuigd dat support365 in heel wat opzichten voordeliger is:

  • Betere technologie aan een betere prijs; door de grote volumes kunnen we scherpere tarieven afdingen bij onze partners.
  • Productiviteitswinst; Klanten zien hun tijdverlies door IT-problemen tot wel 75% dalen.
  • Strategische IT-oplossingen; de kwartaalmeetings zorgen ervoor dat IT je zakelijke doelen steeds ondersteunt
  • Betere beveiliging, waardoor het risico op cyberaanvallen minimaal is
Neen, integendeel. Kleine bedrijven hebben vaak een beperkte hoeveelheid IT-apparatuur en personeel, waardoor ze achterlopen op updates en netwerkbeheer. Daardoor lopen zij meer risico op een inbreuk op de beveiliging of een aanval. Door een partnership met support365 ligt deze verantwoordelijkheid bij ons.
Eens je besluit om over te stappen kunnen wij de overstap voor jou regelen.

Plan een gesprek in

support365 whitepaper

Download de whitepaper: '7 manieren waarop bedrijven IT-budget verspillen'